Den Digitale Hotline

Ring på 70 20 00 00 og få hjælp til selvbetjeningsløsninger og Digital Post

Med digitale selvbetjeningsløsninger kan du betjene dig selv med MitID, hvis du for eksempel skal melde flytning, skifte læge eller bestille tid til at forny dit pas.

Hvis systemet driller, kan du få hjælp flere steder. For eksempel kan du ringe til Den Digitale Hotline på 70 20 00 00. Her sidder medarbejdere fra Borgerservice klar til at hjælpe dig via telefonen.

Det er gratis at ringe til Den Digitale Hotline. Du betaler kun din almindelige telefontakst.

Ha' dit MitID parat, da det kræves af mange selvbetjeningsløsninger.

Åbningstider for Den Digitale Hotline:

  • Mandag til torsdag kl. 8.00-20.00
  • Fredag kl. 8.00-16.00
  • Søndag kl. 16.00-20.00

Vi gør opmærksom på, at vi ikke kan hjælpe med oplysninger om en konkret sag, sagsbehandling eller svar på en ansøgning eller anmeldelse.