Borgerrådgivning i coronasituationen
Favrskov Kommunes borgerrådgiverfunktion følger Regeringens vidtrækkende tiltag for at bremse og begrænse udbredelsen af corona-virus i vores samfund.
Som den resterende del af den offentlige sektor vil Borgerrådgiverfunktionen igen være fysisk til stede på kommunen. Det følger dog af retningslinjerne at fysiske møder skal holdes på et minimum og kun når det vurderes for nødvendigt.
Derfor er udgangspunktet fortsat, at samtaler med Borgerrådgiveren foregår digitalt. Kun undtagelsesvist vil der herefter være mulighed for personlige møder med borgerne og som sagt kun efter forudgående aftale med Borgerrådgiveren.
Såfremt du ønsker at tale med en Borgerrådgiver, så kan man kontakte os via telefon og mail og anmode om, at vi tager kontakt til dig.
Du kan kontakte følgende Borgerrådgivere:
- Borgerrådgiver Tanja Kallehauge Hansen på telefon 30 69 61 04
- Borgerrådgiver Karin Lambert på telefon 30 56 77 51
- Borgerrådgiver Nicolai Abildgaard på telefon 40 12 37 41
Eller send en mail til: borgerraadgiveren@favrskov.dk
__________
Borgerrådgiverens opgave er at behandle klager over kommunens sagsbehandling og medvirke til, at borgerne får en god service.
Borgerrådgiveren er ansat af byrådet og er en uvildig rådgivnings- og klageinstans, som er uafhængig af kommunens administration.
Alle borgere i Favrskov Kommune kan gratis kontakte borgerrådgiveren.
Du er altid velkommen til at kontakte borgerrådgiverne per telefon, på mail eller ved personlig henvendelse. Det er dog en god ide, hvis du har mulighed for at aftale en tid for et møde, så du undgår at komme forgæves.
Læs mere:
Hvad siger databeskyttelsesreglerne?
Henvendelse til borgerrådgiver og registrering af personfølsomme oplysninger