You are here

Aktuelle udbud

Se Favrskov Kommunes aktuelle udbud.

Kommunens indkøb er inddelt i følgende kategorier:

  • Varer
  • Tjenesteydelser
  • Bygge- og anlægsopgaver


Udbud og indkøb varetager kontrakterne vedrørende varer og tjenesteydelser, mens Ejendomscenteret varetager bygge- og anlægsopgaverne - se mere i Ejendomscentrets leverandørregister.

Favrskov Kommunes udbud offentliggøres igennem EU-Supply, men i særlige tilfælde vil de fremstå særskilt nedenfor.

Udbud

  • Udbud offentliggjort igennem EU-Supply

    Favrskov Kommune bruger udbudssystemet EU-Supply til offentliggørelse af egne udbud. Alle udbud kan ses her.

     

    Udbud gennemføres via EU-Supply, hvorfor alle henvendelser om yderligere oplysninger, dokumentation, spørgsmål etc. rettes skriftligt derigennem.

     

    Spørgsmål og udfordringer omkring funktionaliteten i systemet sendes til dksupport@eu-supply.com eller fremsættes telefonisk på +45 70 20 80 14. 

     

    Det er omkostningsfrit at blive registreret og anvende EU-Supply. Såfremt Tilbudsgiver ikke er licenshaver hos Mercell Danmark A/S, skal Tilbudsgiver registrere sin virksomhed på www.eu-supply.dk. Registrering af Tilbudsgivers virksomhed er nødvendig for Tilbudsgivers videre deltagelse i Favrskov Kommunes udbud. Når Tilbudsgiver har registreret virksomheden, har Tilbudsgiver fri adgang til alle dokumenter og kan derefter afsende tilbud m.m.

  • Levering af frokostmåltid til daginstitutioner i Favrskov Kommune

    Favrskov Kommune gennemfører udbud vedrørende levering af frokostmåltid til daginstitutioner i Favrskov Kommune.

    Aftaleperioden fra den 01.01.2021 til den 31.12.2022 med mulighed for yderligere forlængelse i op til 24 måneder.

    Tilbudsfristen er den 20.11.2020.

    Få adgang til udbudsmaterialerne vedrørende levering af frokostmåltid i daginstitutioner her 
     

  • Forpagtningsaftale vedr. Cafe, Restaurant og Bowling i InSide

    Favrskov Kommune gennemfører udbud af forpagtningsaftale vedr. Cafe, Restaurant og Bowling i InSide.

     

    Aftaleperioden er fra 01.01.2021 til og med 31.12.2024 med mulighed for yderligere forlængelse i op til 2 x 12 måneder.

     

    Tilbudsfristen er den 20.11.2020.

     

    Få adgang til udbudsmaterialerne her

Kontakt

Udbud og indkøb
Skovvej 20
8382 Hinnerup
Tlf. 89 64 62 24

Senest opdateret

23.10.2020
lops