You are here

Aktuelle udbud

Se Favrskov Kommunes aktuelle udbud.

Kommunens indkøb er inddelt i følgende kategorier:

  • Varer
  • Tjenesteydelser
  • Bygge- og anlægsopgaver


Udbud og indkøb varetager kontrakterne vedrørende varer og tjenesteydelser, mens Ejendomscenteret varetager bygge- og anlægsopgaverne - se mere i Ejendomscentrets leverandørregister.

Favrskov Kommunes udbud offentliggøres igennem EU-Supply, men i særlige tilfælde vil de fremstå særskilt nedenfor.

Udbud

  • Udbud offentliggjort igennem EU-Supply

    Favrskov Kommune bruger udbudssystemet EU-Supply til offentliggørelse af egne udbud. Alle udbud kan ses her.

     

    Udbud gennemføres via EU-Supply, hvorfor alle henvendelser om yderligere oplysninger, dokumentation, spørgsmål etc. rettes skriftligt derigennem.

     

    Spørgsmål og udfordringer omkring funktionaliteten i systemet sendes til dksupport@eu-supply.com eller fremsættes telefonisk på +45 70 20 80 14. 

     

    Det er omkostningsfrit at blive registreret og anvende EU-Supply. Såfremt Tilbudsgiver ikke er licenshaver hos Mercell Danmark A/S, skal Tilbudsgiver registrere sin virksomhed på www.eu-supply.dk. Registrering af Tilbudsgivers virksomhed er nødvendig for Tilbudsgivers videre deltagelse i Favrskov Kommunes udbud. Når Tilbudsgiver har registreret virksomheden, har Tilbudsgiver fri adgang til alle dokumenter og kan derefter afsende tilbud m.m.

  • Udbud på levering af vask og leje af beklædning og linned

    Udbuddet vedrører etablering og drift af vask- og lejeordning af beklædningen til Favrskov Kommunes medarbejdere inden for områderne pleje, køkken og tandpleje, samt vask og leje af linned til kommunens plejecentre og andre enheder.

    Tilbudsfrist: 17. februar 2021

    Se udbudsmaterialet her

  • Udbud på levering af frokostmåltid til daginstitutioner

    Favrskov Kommune gennemfører udbud vedrørende levering af frokostmåltid til daginstitutioner i Favrskov Kommune.

    Aftaleperioden er fra den 01.05.2021 til den 31.12.2022 med mulighed for yderligere forlængelse i op til 24 måneder.

    Tilbudsfristen er den 22.02.2021.

    Se udbudsmaterialet for levering af frokostmåltid til daginstitutioner her

Kontakt

Udbud og indkøb
Skovvej 20
8382 Hinnerup
Tlf. 89 64 62 24

Senest opdateret

22.02.2021
lops